Geoblog.pl    lolas4    Podróże    NEPAL - INDIE 2011 (listopad,grudzien)    Polski bus

Polski bus

Polska, Gdańsk Główny

Piątek 11 listopada zaczeliśmy naszą kolejna podróż. Po długim namyśle ponownie zdecydowalismy się na Azje, tym razem Nepal i Indie. W początkowej fazie planowalismy same Indie jednakże po przejrzeniu setek stron, opinii, filmow doszlismy do wniosku, aby tak charakterystyczny kraj zostawić na przyszłe wyprawy a obecnie zobaczyć tylko jego mała część. Azja to kontynent bardzo zróżnicowany i radzę dobrze przygotować się do odwiedzenia tego "miejsca" zanim wyruszycie w podróż.
Czemu Nepal ? zawsze chciałem pojechać do Tybetu oraz Nepalu...w związku z tym, ze mielismy kupione bilety z Warszawy do Delhi z przesiadka w Moskwie (linie Aeroflot, bardzo polecam, maja nowe samoloty, rewelacja) głupio byłoby nie skorzystać z okazji i nie zalecieć do Nepalu jak byliśmy juz tak blisko tym bardziej, ze listopad to najlepszy okres na trekking w Himalajach(najlepsza przejrzystość powietrza).
Wyruszylismy w późny piątkowy wieczór Polskim busem z Gdańska do Warszawy. Przejazd jak zwykle okazał się bardzo przyjemny, bez żadnych fajerwerków. Adrenalina oraz oczekiwanie jak to zwykle bywa w takich sytuacjach sprawiło, że bardzo szybko dojechaliśmy do naszej stolicy.